Wstyd

Jak w tytule! Za chwilkę Dzień Dziecka, a my nie mamy dla Zuzi jeszcze prezentu. Wstyd się przyznać!

To w końcu pierwszy Dzień Dziecka Zuzi i chciałabym, aby był wyjątkowy. Mimo, że Zuzia nie będzie go pamiętać. Oczywiście uwiecznimy dla niej ten dzień na zdjęciach, chociaż ostatnio coś szwankuje :( Może przy okazji polecicie mi jakiś aparat? Ale wracając do tematu. Chciałabym nie siedzieć w domu tylko wyjść "na miasto". Na pewno w Warszawie są organizowane jakieś akcje właśnie z okazji tego dnia. Muszę to jutro sprawdzić. Tylko ciekawe jak to będzie z tą pogodą, bo niestety prognozy nie są zbyt dobre. Od jutra ma już padać i tak cały weekend. Byłoby to strasznie smutne, nie sądzicie? Jeśli tak się stanie, to jaki zrobić plan B? No nie mam pojęcia.

Dodatkowy problem to taki, że zupełnie nie wiem co kupić na prezent. Większość pomysłów zostały wykorzystane na roczkowe prezenty :/ Może jakaś zabawka edukacyjna? Może skuszę się na drewniane zabawki firmy Boikido. Są to bardzo fajne, drewniane i kolorowe zabawki. Zuzia posiada już zestaw muzyczny: bębenek, cymbałki, flet i hmm... coś niezidentyfikowanego przeze mnie :)

W pobliskim sklepie z zabawkami są właśnie ich produkty, więc jutro wybiorę się i może coś zakupię.
Zobaczcie jakie mają fajne rzeczy :)


A Wy jakie macie plany? Co planujecie podarować Waszym pociechom? Może mnie zainspirujecie?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment